سلام عزیزکم 

خوبی؟ 

دیروز رفته بودم دیدن یکی از دوستان قدیمی ... خیلی وقت بود ندیده بودمشون ... سعی کردم با وجود وقت کم کلی اطلاعات جمع کنم ... 

کلی راجع به شما حبه انگور صحبت کردیم ... کلی نگران مامانی شدیم ... قرار شد حواسمون رو یشتر جمع کنیم ... در ضمن قرار شد حواسمون به مامانی باشه که اضافه وزن زیاد نداشته باشه که تو سه ماهه آخر مشکلی پیش نیاد ... 

در کل با هر کی صحبت می کنم می گه سه ماهه دوم شیرین ترین زمانه و من امیدوارم زودتر این چند روز هم تموم بشه ... 

در ضمن مامانی شما عجیب علاقه به شوری داره ...

نظرات 1 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

واااای نه شوری نه خواهش میکنم

شاید باورت نشه اما طول دوره بارداریم با نمک بــــــــــــــــــــــای بای ....
هم ورمش رو بیشتر میکنه و اذیت میشه و هم فشار خون بارداری بسیار خطرناکه . اینطوری گفتم که حواستون باشه . خود من فشارم همیشه نرمال و عالی بود و به نسبت خیلی از خانمهای باردار ادم نداشتم
نی نی مون چند وقتشه راستی؟

به خدا ما هم دائما بهش می گیم ...
ایشالله فردا باید بشه ۱۱ هفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد