پنج

پنج ماهگی ات مبارک نازنینم ...

خاله جون

خاله جون قربونتم آی خاله بلا گردونتم آتیش سر قلیونتم

خاله حرفامو گوش کن گرامافون و خاموش کن

خاله حالم خرابه کارا نقش بر آبه

خاله دلم گرفته یارم رفته که رفته

خاله حرفامو گوش کن گرامافون و خاموش کن


خاله جون قربونتم چاره کن غم و درد منو نگاه کن روی زرد منو

خاله الهی فدات شم جای اشک چشات شم

خاله چاره ندارم حالا از همه دنیا فقط یک خاله دارم


خاله حرفامو گوش کن پاشو سماور و جوش کن


خاله دلم پرآهه خاله روزم سیاهه

یارم قلبم و آزرد شب و روزم تباهه

خاله کتابو وا کن خاله برام دعا کن

بگو کجای کارم خاله گره ها را وا کن

خاله سرش تو حسابه خاله اهل صوابه

خاله سرش تو حسابه خاله اهل صوابه


خاله دلم پرآهه خاله روزم سیاهه

یارم قلبم و آزرد شب و روزم تباهه

خاله کتابو وا کن خاله برام دعا کن

بگو کجای کارم خاله گره ها را وا کن

خاله سرش تو حسابه خاله اهل صوابه

خاله حرفامو گوش کن گرامافون و خاموش کن

خاله سرش تو حسابه خاله اهل صوابه

خاله حرفامو گوش کن کت و شلوار و اتوش کن

خاله دلم کبابه کارا نقش بر آبه 

                                                 دانلود

دختری یا پسر ؟؟؟

سلام نفس  

خوبی؟ 

بالاخره انتظار های ما دیشب تموم شد ... مامانی دیروز وقت سونوگرافی داشت ... قرار بود ساعت پنج بره و من از خود ساعت پنج گوشی تو دستم بود ... دیگه از دلشوره داشتم خل می شدم ... تا ساعت هشت که مامانی شما زنگ زد ... 

قبل از هر چیزی از سلامتیت پرسیدم و مامانی هم گفت خدا رو شکر سالمی ... وقتی پرسیدم حالا بگو دختر یا پسر ؟ مامانی گفت چی دوست داری؟ 

گفتم دختر خیلی دوست دارم اگه دختر باشه رو چشمام جا داره، اگه پسر هم باشه بازم دوسش دارم و رو سرم جا داره ... 

 

  

... تو رو چشمام جا داری گیس گلابتون خاله ...

اولین سفر

سلام نعنا و  پونه  

خوبی ؟ 

اینجا همه خوبن ... مامانی آخر هفته یه مسافرت کوتاه سه روزه رفت ... چون نمی دونستیم که باید گواهی از پزشک بگیریم تو فرودگاه برای مامانی مشکل پیش اومد ... اما با کلی زحمت تونست قاچاقی شما رو سوار هواپیما کنه ... بعد از پیاده شدن هم چمدونشون رو اشتباهی می برن و کلی معطل می شن تا چمدون رو پس بگیرن ...

یه کمی اذیت شد ولی خوب باید حتما این سفر رو میرفت .... خدا رو شکر الان حال مامانی خیلی خوبه ... یه مقداری کسل و افسرده بود که خدا رو شکر بعد از این سفر بهتر شده و خیال منم راحت تر ... در ضمن این که شما اولین سفرتون رو با مامانی و بابایی رفتید ... 

عزیز دل خاله نمی دونی چقدر دوست دارم .......