لیست کردن کارها

سلام خاله 

خوبی؟ 

از اونجاییکه سالها است تو خانواده بچه ای به دنیا نیومده من اطلاعاتم در حد صفره ... مجبورم در حد مرگ از گوگل استفاده کنم ... 

سرچ امروز مربوط به وسایل شما یعنی همون سیسمونی بود ... کل وسایل شد سه صفحه کامل و این مساوی بود با سردرد گرفتن خاله حضرتعالی ... 

و من تازه فهمیدم واسه توی جزغل خیلی کارها برای انجام دادن دارم ... اما به این نتیجه رسیدم که اول باید مطمئن بشیم جنسیت شما چیه بعد سریع دست به کار شد ... 

در حال حاضر فقط دارم کارهایی که باید قبل و بعد از اومدن شما انجام داد رو لیست می کنم تا ایشاالله کاری باقی نمونه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

بسیار کار پسندیده ای میکنی خاله ای
میدونی من نمیدونم سیستم خونواده شما چطوریه یا خونواده همسر خواهرت اما اگه بتونید سعی کنید برای زایمانش دور و برش رو هر چه خلوت تر کنید همونقدر بهتره که بتونه خوب استراحت کنه . باور کنید اینقدر خدم و حشم هیچ ضرورتی نداره. هیچکس هم کاری ازش برنمیاد غیر از یکی دو نفر نزدیک که دلسوزانه به مادر و بچه برسند. وگرنه بجای رسیدگی به مادر و بچه باید هی از مهمونها پذیرایی کنند و مادر طفلک هم...
اینو گفتم گوشه ذهنتون باشه
در ضمن خرید سیسمونی جدای از هزینه نــــــــــاقابلش که زحمتش هم گردن شماست شیرین ترین قسمت ماجراست. چند تا نکته هم هست میام بهت میگم

به روی چشـــــــــــــــــــــم
مرررسی بابت تذکرهات رها جان
.
.
هزینه هاش رو که نگووو و نپرس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد