دختری یا پسر ؟؟؟

سلام نفس  

خوبی؟ 

بالاخره انتظار های ما دیشب تموم شد ... مامانی دیروز وقت سونوگرافی داشت ... قرار بود ساعت پنج بره و من از خود ساعت پنج گوشی تو دستم بود ... دیگه از دلشوره داشتم خل می شدم ... تا ساعت هشت که مامانی شما زنگ زد ... 

قبل از هر چیزی از سلامتیت پرسیدم و مامانی هم گفت خدا رو شکر سالمی ... وقتی پرسیدم حالا بگو دختر یا پسر ؟ مامانی گفت چی دوست داری؟ 

گفتم دختر خیلی دوست دارم اگه دختر باشه رو چشمام جا داره، اگه پسر هم باشه بازم دوسش دارم و رو سرم جا داره ... 

 

  

... تو رو چشمام جا داری گیس گلابتون خاله ...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ http://jeepers-creepers.blogsky.com

سلام...در صورت تمایل برای تبادل لینک در وبلاگم پیام بگذارید تا هماهنگی انجام شود.

فرهاد یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ http://atre-zendegi.blogsky.com/

سلام
به به
به سلامتی
ایشاا... زیر سایه پدر و مادر و همچنین خاله(با ولووم پایین!!!) بزرگ بشه

سلام

مررررررسی
ایشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد